2014-07-29

Receptai

1stiklinė saldiklio ketvirtis stiklines vandens (iš saldiklio ir vandens verdame... 


Meksikietiški Tacos

Imame įvairiausias daržoves, salotas, svogūnus, raudonąją papriką, kukurūzus,... 


Salotų “balandėliai”

2 pakeliai liesos varškės Krabų lazdelių (pagal skonį) Svogūnų laiškų,... 


Daugiau įrašų iš kategorijos Receptai

Naujienos

1stiklinė saldiklio ketvirtis stiklines vandens (iš saldiklio ir vandens verdame... 


Meksikietiški Tacos

Imame įvairiausias daržoves, salotas, svogūnus, raudonąją papriką, kukurūzus,... 


Salotų “balandėliai”

2 pakeliai liesos varškės Krabų lazdelių (pagal skonį) Svogūnų laiškų,... 


Daugiau įrašų iš kategorijos Naujienos

Patarimai

Kalorijų skaičiavimas nepadeda

Dauguma žmonių mano, kad kalorijų skaičiavimas yra pats svarbiausias faktorius, kai kalba pasisuka apie svorio metimą. Įvairios dietos siūlo skirtingus kalorijų skaičiavimo būdus ir nustato skirtingus limitus. Tačiau dažniausiai tokios dietos baigiasi nesėkmingai. Dabartiniai šiuolaikiški ir atviresni naujovėms dietologai ir mitybos... [Skaityti daugiau]


Svorio metimo taisyklės

Nesilaikykite jokių “žurnalinių” dietų – greitas rezultatas turi daug neigiamų pasėkmių; atsiminkite – Jūsų mitybos planas – tai mitybos planas visam gyvenimui. Tai jokiu būdu ne dieta; Jei versite organizmą badauti, jis reaguos kaupdamas maistines medžiagas. (įsijungs “jo-jo” efektas); valgykite... [Skaityti daugiau]


Tuštinimosi problemos

Nemažai besidietinančių susiduria su šia problema. Tuštinimasis būna sutrinka net kelioms dienoms. Taip atsitinka ne visiems, todėl šio reiškinio priežasčių niekas nenustatė. Yra atrasti keli būdai kaip pajudinti visą šį ‘reikalą’ į priekį. Jie nėra patvirtinti moksliškai, arba kažkaip logiškai pagrįsti, bet būna... [Skaityti daugiau]


Kalorijų deginimas

Kadangi šios dietos metu patariama sportuoti arba bent jau nepamiršti nors minimalaus fizinio aktyvumo, todėl čia pateiksiu sąrašą įvairių fizinio aktyvumo rūšių ir kaip apskaičiuoti jūsų sudeginamą kalorijų kiekį: Dviratis (minant maždaug 16 km / val):  0.049 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų; Pasivaikščiojimas... [Skaityti daugiau]


Vitaminai

Laikantis bet kokios dietos organizmas gali pritrūkti vitaminų ir svarbių mineralinių medžiagų. Todėl šios dietos metu nėra draudžiama, kaip tik, patartina vartoti jums reikalingus vitaminus. Omega3 žuvų taukai taip pat leistini.  Skaityti tolau →


Sustojo svoris

Jei svorio kritimas kelias dienas sustojo, tai dažniausiai patariama keisti savo maitinimosi grafiką, t.y. jeigu kaitaliojot 2  baltymų ir 2 baltymų ir daržovių dienas, tuomet reikėtų didinti tą intervalą. Svoris geriausiai krenta per baltymų dienas, per daržovių jis gali pastovėti vietoje arba keliais šimtais gramų padidėti, bet... [Skaityti daugiau]


Daugiau įrašų iš Patarimai