2017-10-24

Antrasis etapas – Kaitaliojimas


Šis etapas besideitinantį veda prie pageidaujamo svorio. Jis pagrįstas grynųjų baltymų dienų ir baltymų su daržovėmis dienų kaitaliojimu. P.Dukanas pataria kaitalioti penkias grynųjų baltymų dienas su penkiomis baltymų ir daržovių dienomis (galima ir po savaitę, nes paprasčiau planuoti pirkinius). Leidžiamo maisto kiekis taip pat neribojamas. Kas savaitę turėtų nelikti maždaug vieno kilogramo svorio. Etapo trukmė priklauso nuo pageidaujamo rezultato (pvz., 10 kilogramų – apie 10 savaičių), tad labiau nutukusiems tenka apsišarvuoti kantrybe. Vienintelė paguoda – badas nekamuoja.
Po vien baltyminio maisto daržovių skonis itin malonus. Draudžiama daržovių dienomis valgyti vien daržoves, būtina ir baltymų. Svarbiausia – nesustoti ties šiuo etapu!

Jei neaiškus pats kaitaliojimo principas, tai paaiškinimas labai paprastas. Jeigu tarkim atakos laikėtės tris dienas, o kadangi ataka yra ta pati grynųjų baltymų diena (tik be toleruojamų produktų vartojimo), tai pradedant antrąjį etapą reikia tęsti viską toliau. T.y. jeigu tris dienas laikėtės atakos, o kaitalioti nutarėte kas penkias dienas, tuomet dar dvi dienas po atakos laikotės grynųjų baltymų (aišku nuo tada jau galima vartoti ir toleruojamus produktus) ir po tų dar dviejų dienų pradedate savo baltymų ir daržovių dienas. Baltymų ir daržovių dienos nuo grynųjų baltymų skiriasi tik tuo,kad galite vartoti ir daržoves. Leistinų daržovių sąrašą galite rasti čia:Sąrašas. Praėjus penkioms dienoms, vėl laikotės grynųjų baltymų dienų. Viskas labai paprasta:)

Nepamiršti kad draudžiama valgyti: Ryžius, bulves, kukurūzus, visus žirnius ir pupeles, lęšius, avokadus, vaisius, aliejų, sviestą.

Patarimas: Dienomis su daržiovėm nereikia piktnaudžiauti morkomis, burokais, artišokais. T.y. vieną kartą per savaitę yra pakankamas kiekis.

Tipiškas baltymų ir daržovių dienos valgiaraštis
Pusryčiai: Kava ar arbata be cukraus, su saldikliu ar liesu pienu, 200 g lieso natūralaus jogurto ar varškės, gabalėlis liesos vištienos, kumpio ar virtas kiaušinis. Užkandis iki pietų – liesas jogurtas.
Pietūs: Žuvis su saldžiaisiais pipirais ir pievagrybiais, kava latte. Užkandis iki vakarienės – avižinis paplotėlis su lašišos griežinėliu.
Vakarienė: Leidžiamų daržovių sriuba, ant grotelių kepta jautiena, kiaušinių baltymų ir pieno putėsių desertas.