2017-10-24

Pirmasis etapas – Ataka


Atsibodo toks vaizdas veidrodyje? Vadinasi galime pradėti ataką!

 

Tai yra pats paprasčiausias ir tuo pačiu didžiausias pirminis valios patikrinimas. Paprastas jis dėl to, kad yra labai ryškūs rėmai, ką galima ir ko ne. SVARBU yra tiksliai laikytis nurodymų, ir tik po atakos kelių dienelių suprasite, ar Jums pavyks atlaikyti visą dietą. Žmonėms, nemėgstantiems pieno produktų, gali būti ypač sunku, bet tokiu atveju jau spręsti Jums ką darysite toliau. Juk yra posakis, jeigu negali, vadinasi – per mažai nori:)

Atakos fazėje – jokių nukrypimų negali būti! Jeigu visgi paslydote ir suvalgėte kažką neleistino, bet jaučiate, kad norite išbandyti šią dietą vistiek, tada sekančią dieną, rekomenduojama pradėti viską iš naujo, kad būtų viskas kaip priklauso. Laikas, kiek gali trukti ataka priklauso nuo norimų numesti kilogramų dydžio:

Beje, daugiau kaip 10 dienų maitintis grynais baltymais draudžiama!

  • Atakos ir visos dietos pagrindas yra baltyminio maisto vartojimas.
  • Baltymai yra labai sotūs, todėl toks valgymo režimas per kelias dienas visiškai atbukins jūsų žvėrišką apetitą.
  • Atakos metu geriau vengti restoranų ir kavinių, nes nežinote, KAS BŪTENT ten pagamintame maiste yra, koks patiekalų gaminimo procesas.
  • Tačiau jeigu neįmanoma to išvengti, tuomet reikia bandyti surasti kažką leistino valgyti, kur nebūtų šių DRAUDŽIAMŲ produktų.
  • Atakos metu yra draudžiama valgyti ir toleruojamus produktus (juos galima vartoti nuo antrojo dietos etapo -kaitaliojimo). Sąrašą rasite čia: Toleruojamų produktų sąrašas

Leidžiamas maistas

1. Veršiena ir jautiena – filė, kumpis, alta. Kepant negalima naudoti papildomų riebalų, geriau kepti ant grotelių, orkaitėje, nesvylančioje keptuvėje, virti, troškinti.

2. Paukštiena, išskyrus antieną ir žąsieną. Geriau balta mėsa negu raudona, jokių sparnelių ar apskrudusių odelių.

3. Jūros gėrybės ir žuvis (visokia)– kepta ant grotelių, virta, rūkyta, bet ne iš skardinės su aliejumi! Labai sotu ir skanu – tunas savose sultyse.

4. Kiaušiniai. Trynių per savaitę 3–4, jei nėra sveikatos bėdų – galima ir daugiau, baltymai neribojami.

5. Liesas pienas, natūralus jogurtas, varškė. Nevalgyti vaisių jogurto ir prisiminti, kad į liesą jogurtą dažnai pridedama daug cukraus. Visi prieno produktai turi būti ne riebesni nei 2 proc. Maksimalus leidžiamas pieno produktų kiekis per parą – 1 kilogramas.

Taip pat leidžiama

Truputis cheminio saldiklio kavai ar arbatai,

prieskoninės žolės – svogūnai, česnakai, kmynai, petražolės, raudonėlis, citrina ir pan., bet prieskoniniais kiekiais.

Nepamirškite avižų ir kviečių sėlenų!

Taip pat VISOS DIETOS METU draudžiama :

  • Valgyti vaisius (juose yra daug cukrų, beje, yra nustatyta, kad nustojus valgyti vaisius, organizmas išmoksta greičiau skaidyti riebalus);
  • Vartoti bet ką kur yra cukraus! Turite būti super atsargūs, nes cukraus, pasirodo, yra visur. Prieš ką nors perkant labai svarbu apžiūrėti viso maisto etiketes ir įsitikinti kad ten nėra cukraus. Sacharinas tinka.
  • Jokių riebalų! Jokio sviesto, margarino, aliejaus, taukų ir t.t. Jeigu gaminant keptuvė traukia maistą, jis pridega, tada apsvarstykite galimybę nusipirkti nesvylančią keptuvę, arba extra atveju, prieš kepant užlašinti šiek tiek aliejaus ant keptuvės ir su virtuvine servetėle nuvalyti, tada lieka tik plonas sluoksnis riebaliuko, kuris neleidžia maistui pridegti. Gaminkite su dangčiu, tai irgi padeda!
  • Majonezo taip pat negalima;
  • Jokių miltų (miltinių produktų) (nuo antrojo etapo galima naudoti kukurūzų miltus, kurie yra toleruojamas produktas);
  • Žinoma jokių užkandžių, traškučių, sausainėlių, pyragų ir pan, nebent juos pasigaminsite iš leidžiamų produktų.

Jeigu dar neperskaitėte bendrųjų taisyklių, jas rasite čia: Bendrosios taisyklės

 

Tipiškas atakos dienos valgiaraštis

Pusryčiai: Kava ar arbata be cukraus, su saldikliu ar liesu pienu, 200 g lieso natūralaus jogurto ar varškės, gabalėlis liesos vištienos ar virtas kiaušinis. Užkandis iki pietų – liesas jogurtas.
Pietūs: Garinta ar folijoje kepta lašiša, vištiena, liesas natūralus jogurtas.
Vakarienė: Krevetės su prieskoninėmis žolelėmis savo sultyse ir citrina, vištiena, virta ar troškinta jautiena. Prieš miegą šaukštas avižų sėlenų.

 

Jei kyla klausimų, galite rašyti: Kontaktai