2017-10-24

Prieš pradedant


Pasiryžus keisti savo mitybą iš pagrindų, reikia svarbiausia ne tik pasiryžimo, bet taip pat ir griežto ir tikslaus veiksmų plano.

Pirmiausia, turėtumėte pasisverti ( tikrąjį svorį geriausiai pamatysite ryte, po tualeto ir be rūbų). Įvertinkite tai, kiek sveriate, ir pagalvokite kiek norėtumėte sverti. Prieš pradedant pirmąjį dietos etapą, labai rekomenduotina nueiti į oficialų Dukano dietos puslapį ir užpildyti tokią anketą:

Užpildžius anketą, gausite pagal Jūsų duomenis sudarytą dietos planą laiko atžvilgiu, t.y. kiek laiko turėtų trukti atakos etapas, per kiek laiko numesite savo nepageidaujamus kilogramus ir kiek laiko turėsite stabilizuoti savo naujajam svoriui.

Jeigu neturite laiko, arba tiesiog tingite tai padaryti, štai bendri nurodymai, kiek dienų gali trukti Jūsų atakos etapas:

Beje, daugiau kaip 10 dienų maitintis grynais baltymais draudžiama!

Išsiaiškinus kiek truks jūsų pirmasis etapas, patartina užsirašyti savo pradinį svorį, ir visoje dietos eigoje taip pat žymėtis kiekvieno ryto svarstyklių parodymus. Iš pradžių tai atrodys galbūt kvaila, galbūt bereikalingas laiko švaistymas, tačiau visai netrukus pastebėsite, kaip kaskart užlipus ant svarstyklių pagerėja Jūsų nuotaika ir įgaunate motyvacijos nesustoti ir eiti pirmyn. Praėjus bent kelioms kelioms savaitėms ir suvedus kiekvienos dienos parodymus į exelį ir pavertus šiuos duomenis į diagramą, pamatytumėte, jog kreivė primena širdies kardiogramą, kuri tai kyla tai leidžiasi, bet visumoje turi tendenciją mažėti.