2017-12-18

Kalorijų deginimas

2011-03-20 | Autorius:  
|Kategorija: Naujienos, Patarimai, Sveikata

Kadangi šios dietos metu patariama sportuoti arba bent jau nepamiršti nors minimalaus fizinio aktyvumo, todėl čia pateiksiu sąrašą įvairių fizinio aktyvumo rūšių ir kaip apskaičiuoti jūsų sudeginamą kalorijų kiekį:

  • Dviratis (minant maždaug 16 km / val):  0.049 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • Pasivaikščiojimas (maždaug 5 km / val): 0.029 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;                                                     (arba maždaug 7 km / val): 0.048 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė =vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • Bėgimas (maždaug 8 km / val): 0.06 x (jūsų svoris x 2.2) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • ( maždaug  11 km / val): 0.092 x (jūsų svoris x 2.2) x trukmė= vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • (maždaug 16 km / val) 0.129 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • Plaukimas (18 metrų per minutę): 0,032 x (jūsų svoris x 2.2) x trukmė =vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • (50metrų per minutę): 0.088 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • Pilates: 0.023 x (2.2 x jūsų svoris) x trukmė =vidutiniškai sudeginta kalorijų;
  • Mankšta: 0.049 x (2.2 x jūsų svoris) xtrukmė = vidutiniškai sudeginta kalorijų;

SVARBU! Šioje dietoje mes kalorijų neskaičiuojam, bet čia idomumo dėlei sudėta kad žinotumėt ateityje kiek ten tų kalorijų sudega, žinosit kaip sunku sudeginti vieną nekaltą pyragėli :)

Komentarai

3 komentarai(-ų) apie “Kalorijų deginimas”
  1. M says:

    Kokie svorio ir trukmės matavimo vienetai?

  2. r says:

    lol. kokios dar valandos, minutes

Išsakyk savo mintis

Pasakyk ką galvoji...
O jei nori, kad rodytų tavo nuotrauką susikurk savo "gravatarą"!