2017-12-18

Svorio metimo taisyklės

2011-03-29 | Autorius:  
|Kategorija: Naujienos, Patarimai, Sveikata

  • Nesilaikykite jokių “žurnalinių” dietų – greitas rezultatas turi daug neigiamų pasėkmių;
  • atsiminkite – Jūsų mitybos planas – tai mitybos planas visam gyvenimui. Tai jokiu būdu ne dieta;
  • Jei versite organizmą badauti, jis reaguos kaupdamas maistines medžiagas. (įsijungs “jo-jo” efektas);
  • valgykite 5-6 kartus per dieną. Jei versite organizmą badauti, jis reaguos kaupdamas maistines medžiagas – juk neaišku kada vėl sugalvosite jį pamaitinti;
  • 30-40 minučių, 2-3 kartus per savaitę kardio treniruotės būtinos. Jei jūs laikotės mitybos plano, tai dar nereiškia, kad Jums galima tinginiauti! (galite pasirinkti fizinį aktyvumą pagal savo temperamentą – nuo jogos iki aerobikos ir t.t.);
  • gerkite pakankamai vandens, tai neleis kauptis natriui, kuris „užlaiko” vandenį organizme. Požiūris „kuo daugiau geri, tuo daugiau tinsti” – neteisingas.

Šios taisyklės galioja laikantis bet kokios dietos.

Kas yra JO-JO efektas:

Organizmas dietą suvokia kaip badmetį, todėl pasibaigus „badui“ jis ruošiasi naujam badmečiui ir sukaupia atsargų (riebalų pavidalu) dar daugiau. Vadinasi, dieta svorį sumažinti galima, tačiau sunkiausia yra išsaugoti sumažėjusią kūno masę.

Komentarai

4 komentarai(-ų) apie “Svorio metimo taisyklės”
  1. Anonymous says:

    Manau kad jei badausi daugiau numesi svorio na aišku reike kad valgytum bet,ne kaip kiaulė ir reike sportuoti.

  2. roxi says:

    mano giminaite labai sulyso,tiesiog labai mazai valgo,vakarienes visai beveik atsisake,sveria apie 56kg ir taip jau 3 metai .Per ta laika pagimde vaikeli,ji vistiek mazai valgo ir kas keisciausia vaika maitina savo pienu iki 8 menesiu,mes visi stebimes is kur pas ja tiek valios visada nori graziai atrodyti

  3. sesk says:

    document.body.style.backgroundColor = “#AA0066”;

  4. Inesa says:

    laba diena. Gal galėtumėt atsakyti į klausimą, ar galima sportuoti rimčiau, nei tik cardio, pvz daryti pratimus, kurie augina raumenį? Įdomu, nes sportuojant svoris tai didėja.. :)

Išsakyk savo mintis

Pasakyk ką galvoji...
O jei nori, kad rodytų tavo nuotrauką susikurk savo "gravatarą"!